Klubbrenn

Arrangementer >> Klubbrenn

Vi ønsker velkommen til klubbrenn på Øverby onsdager kl. 18.00

I tabellen under finnes informasjon om dato, stilart og eventuelle merknader. Tabellen under vil bli oppdatert med lenke til påmelding helga før hvert klubbrenn - påmeldingsfristen er kl. 19.00 tirsdag kveld (forhåndspåmelding i alle klasser). Etteranmelding på renndagen er ikke mulig.

Klubbrenn 14. februar: På grunn av tekniske problemer med tidtagingen har vi ingen resultater for klassene 8-10år. Resultatlista under viser kun sprintheatene. Vi beklager dette.

Dato Stilart Merknader Påmeldingslink Link til startliste Link til resultatliste
10. januar Fristil   Påmelding   Resultater
17. januar Klassisk   Påmelding Startliste  Resultater
24. januar Fristil   Påmelding Startliste  Resultater
31. januar Langrennscross-fristil Alle klasser Påmelding Startliste  Resultater
7. februar Klassisk   Påmelding Startliste  Resultater
14. februar Fristil Sprint for klasser fra og med 11 år Påmelding Startliste Resultater
21. februar Klassisk Klubbmesterskap fra og med 11 år Påmelding Startliste Resultater
28. februar Ikke klubbrenn Vinterferie
6. mars Langrennscross-fristil Alle klasser Påmelding  Startliste    Resultater
13. mars Ikke klubbrenn Øverbystafetten tirsdag kveld
20. mars Fristil Avslutningsrenn/Ingvildrennet Påmelding  Startliste  Resultater

Vær og føreforhold kan tilsi at stilart blir forandret.

Startnummer hentes fra kl. 1715 på kaféen på Øverby.

Alle fra og med åtte år skal bruke brikke. De som ikke har egen brikke får låne.

Start for de opp til sju år er fortløpende fra kl. 1800. Start kl. 1830 fra åtte år og oppover. Fellesstart fra klasse 13 år og eldre på alle klubbrenn.

Startkontingent for alle klasser er kr. 60,-. Betales når påmelding gjøres via ISonen-systemet (eventuelt Vipps til 653725 dersom det ikke betales ved påmelding).

Kuldegrense for avvikling av klubbrenn er i utgangspunktet -15 grader. I tillegg vil en totalvurdering av værforholdene gjøres av rennansvarlig. Avgjørelse om avlysning tas kl. 1700 på renndagen.

Det blir avslutning med premieutdeling etter sesongen. Premiering til alle som har deltatt i tre eller flere klubbrenn.

Dato for premieutdelingen vil bli lagt ut på vår hjemmeside og Facebook-side, samt i Spond.