Skilek

Skilek er for alle i alderen seks til åtte år (for skisesongen 2023/2024 er dette barn født i 2016, 2017 og 2018).

Treningene er kl 18:00 på Øverby skistadion hver tirsdag fra etter høstferien til påske.

Første kveld med skilek for sesongen 2023/2024 er tirsdag 17. oktober. Oppmøte er alltid på Øverby skistadion utenfor klubbhytta. På høsten er det barmarksøkter og når det blir gode skiforhold går øktene over til å foregå på ski.

Skilek har egen Spond-gruppe hvor info om hver eneste trening legges ut.

Bruk https://group.spond.com/VQTQU for å bli medlem i Spond-gruppen.

Hva er skilek?

Skilek skal gi alle barn fra seks til åtte år skiglede! Det er fokus på mestring, lek og gleden med å gå på ski og være i aktivitet. Innholdet i treningene er basert på øvelser som gjør at alle kan være med og har ikke preg av konkurranse.

Om du lurte, skilek er gøy både for barn og voksne – så bli med!

Hva kan jeg som forelder bidra med?

Hvis du har lyst til å bidra på trenersiden - si fra!

Siden barna fremdeles er små setter vi pris på om du holder deg i nærheten slik at ditt barn kan være trygg på å få tak i deg ved behov.

Hjelp gjerne til med organisering og rydding slik at trenerne kan fokusere på å være trenere.

Bidra til en god og trygg atmosfære ved å være tilstede både for egne barn og andres!

Trener

Øyvind Nydal Bjørklund