Støtte til deltakelse i Gjøvik Skiklubb

Aktuelt >> Støtte til deltakelse i Gjøvik Skiklubb

Vi har vært så heldige å få tildelt midler fra Gjøvik Idrettsråd øremerket for å gi alle barn og ungdom like muligheter til å delta i medlemsbaserte lag og foreninger som driver idrett eller fysisk aktivitet, uavhengig av hvem de er, hvor de bor eller hva foreldrene tjener.

Føringene fra Gjøvik Idrettsråd tilsier at pengene først og fremst skal gå til å dekke treningsavgifter for de som sliter med å betale disse. Vi i Gjøvik Skiklubb ønsker å fokusere på inkludering i idretten og at det skal være mulig for alle å delta på våre treningstilbud innenfor alpint og langrenn.

Dersom du enten kjenner noen som ønsker å delta i Gjøvik Skiklubb sine aktiviteter men ikke kan ta seg råd til dette, eller om du allerede benytter våre aktiviteter men sliter med å betale treningsavgift, ønsker vi veldig gjerne at du tar kontakt med oss. Kontakten kan enten gå direkte til ansvarlig for treningstilbudet i alpint og/eller langrenn, eller til kontaktperson i hovedstyret Ola Vik Holmestad på ola.holmestad@gmail.com (telefon 996 45 411).

Merk at opplysninger om hvem som mottar denne støtten på ingen måte vil lagres eller deles med øvrige i Gjøvik Skiklubb.