Skiskole uke 6 og 7

Aktuelt >> Skiskole uke 6 og 7

Vi ønsker velkommen til skiskole igjen med fantastiske forhold og ny heis!

Skiskolen består av et kurs over fire kvelder i Hovdebakken med instruktører fra Gjøvik skiklubb alpin.

Primær aldersgruppe: 6 – 9 år (Veiledende, og ikke absolutt)

Kurskvelder: Tirsdag 7. februar, onsdag 8. februar, tirsdag 14. februar og onsdag 15. februar

Vi holder på fra klokka 1715-1830 alle dagene.

Kurset koster kr. 1400, heiskort inkludert. (Ta med eget keykard hvis du har, hvis ikke kan dette kjøpes for kr. 75)

Maks 25 plasser – førstemann til mølla.

Vi deler deltakerne i hovedsakelig to grupper:

Nivå 1: Barn som har stått lite på ski, ikke kan stoppe eller svinge selv, og/eller trenger hjelp i heisen.

Nivå 2: Barn som har stått på ski før, som kommer på heis uten hjelp, og som klarer å svinge og stoppe.

Påmelding på SMS til tlf. 41521068. Merk påmelding med navn på barnet, alder, adresse, mailadresse samt nivå 1 eller 2.

Betaling med kort eller vipps i heisbua første kurskveld.

Hva trengs av utstyr? Hjelm er påbudt i bakken, ryggskinne anbefalt. Ellers trengs alpintsko, ski og klær etter vær. Stavene kan legges igjen hjemme.