Friski

Ønsker du å være med på å leke på ski? Hoppe, trikse, kjøre skogsløyper og hinderløype. Prøve rails og elementer?

Da har vi et tilbud til deg! På FRISKI-gruppa kjører vi ski for å ha det gøy og være sosiale. Vi ønsker å ha et tilbud der alle er velkomne til å være med uansett nivå. Dette er et samlingspunkt, ikke organisert trening. Målet for gruppa er at alle skal kunne få et sosialt tilbud der vi har det morsomt og backer hverandre.

Fordeler med å være med på FRISKI-gruppa?

• Et fellesskap der alle kan være med alle.
  • Ungdommelige voksnpersoner som følger opp og ser barna.
  • FRISKI-vest til de som er med.
  • Flere sosiale happeninger i løpet av vinteren  (pizzakveld, grilling, konkurranser?)

GSK FRISKI er et tilbud for barn i alderen 7-15 år (født 2008-2016)

Gruppa deles  i to basert på alder. Her er det lav terskel for å være med å prøve, så la barnet kjenne på det ett par ganger før dere melder dere inn.

Deltakelse krever at en er medlem i Gjøvik Skiklubb, dette koster kr 300,- pr år for enkeltmedlem, eller kr 500,- for familiemedlemsskap. Treningsavgift for friski er 700kr/pr sesong. Mer om dette

Søtte til treningsavgift
Skiklubben har få tildelt midler fra Gjøvik Idrettsråd øremerket for å gi alle barn og ungdom like muligheter til å delta i medlemsbaserte lag og foreninger som driver idrett eller fysisk aktivitet. Se info om dette her.

Interessert? Tykk her for tilgang til Spondgruppa for løpende informasjon og påmelding.

Heiskort kan kjøpes i bua pr gang, ellers vil du få rabattert pris på årskort om du melder deg på.
Informasjon om medlemsskap, heiskort og treningsavgifter her.

Treningstider sesongen 23/24:
Oppstart 18.desember.
Mandager kl: 18.00-19.30

Husk: Hjelm er påbudt, ryggplate anbefalt.

Kontaktpersoner:

Sivert Løvseth Langedal
Mail: siver-ll@online.no, tlf: 415 17 504

Trener
Sivert Løvseth Langedal
Børre Løvseth Langedal
Marius Hernes Brateng

Friskigruppa
Et samlingspunkt, ikke ei trening